söndag 28 september 2008

Scrapliftat

Månadens medlem på Svensk Scrapbooking är Emelie och jag har scrapliftat hennes underbara LO, gunga. Jag fastnade för de urklippta blommorna som ligger över fotot och upplägget. Min tolkning blev LOn, på små & vingliga ben, med ett foto på Viola, någon av de första dagarna hon gick. Hon passade på att lära sig att gå när vi var i Tärnaby i april.

Jag har använt mig av papper från Pink Paislees serie Spring Fling, alfastickers Holly Doodle också från Pink Paislee. De ljuvliga bradsen kommer från Creative Imaginations. Journalingrutan är en Die Cut och kommer från Bam Pops Volume 4 collection. Just den serien från Bam Pop har jag haft mycket svårt för, men på denna LO så passade verkligen journalingrutan in. Det är lite ovanligt för mig att våga mixa ihop från så skilda serier, men ja, jag tycker att det blev lyckat. Härmed är ett UFO omvandlat till en färdig LO. Yey!


1 kommentar:

  1. Helt underbar LO!! DU är himla bäst! :P

    Jag ska lägga till dig i länklistan när jag har lite tid över.:P

    Så kul att du har skapa en blogg!! :D

    SvaraRadera