torsdag 20 november 2008

LO-swapp

Jag är med i en swapp på pyssel.net där vi skapar en LO med någon annans foton. Madelen skickade foton till mig och Mio möter mumin blev resultatet:


Jag har använt två olika mönstrade papper ur My Mind's Eye Très Jolie för att lyfta fram det röda och blå ur fotona. Cardsrocken är en röd canvas från Bazzill. Kanterna är i vanlig ordning edgescrapade och men chalkade med färgen Charcoal. Rubriken är QK:s Cosmopolitan grand och Lemonade skinnimini. Lemonade är utstansade i grått dekorgummi. I övrigt har jag använt mig av prickigt band från Åhléns, journalingsticker från American Crafts, blombrads från Making Memories, stickles Diamond Black, pärlfloss, en Charcoal-chalkad tygblomma och en swirlstämpel från Autumn Leaves.

5 kommentarer:

  1. Tänk om jag också kunde scrappa, LO-swappen verkar så kul!
    Jag har en "award" till dig i min blogg.
    Kram Dolores

    SvaraRadera
  2. tänkte bara säga att jag har nåt åt dig i min blogg =)

    SvaraRadera
  3. Den är så snygg. Den står framme som inspiration innan jag sätter in den i albumet. :-)

    SvaraRadera
  4. Oj vilken läcker Lo och jag som är smått förälskad i mumin föll pladask. Fina färger och fint upplägg. Kram Emma

    SvaraRadera
  5. Jättefin LO! Snyggt komponerad och fina färger! :-)
    /Ninne

    SvaraRadera