söndag 21 december 2008

Ja, jösses vilken LO

Stellas har en utmaning där man skulle ha med "Ja, jisses" i rubriken. En ganska så klurig utmaning faktiskt. Nu säger jag inte jisses, utan det blev Ja, jösses istället. Hoppas bara att jag inte blir diskad för det. Jag använde mig av några foton som jag gjorde på sidan Yearbook yourself, hur kul som helst, prova om du inte gjort det. Sonen frågade mig om jag hade nya hår. :)
Jag har jobbat med en hel del material från Prima Marketing; mönstrat papper, stor blomma, journalingstämpel och sammetsband. Bokstäverna är QK:s underbara Strawberry som passar till det mesta. I övrigt så har jag använt pearl floss, knappar, gloss touch och Fluid Chalk Dark Moss. Den stora underbara blomman har legat länge i sin fina plåtburk, men nu äntligen har den hamnat på en LO, tack Liza för att du inspirerade mig med din fina LO Tindra.

1 kommentar:

  1. Vilken härlig LO och vilken underbar idée att använda sig av de fotona!!

    SvaraRadera