måndag 8 december 2008

Swappade kort

Tidigare i höst skickade jag ett höstkort i en swapp till Millan. Det blev ett väldigt färgstarkt kort, gjort av Fancy Pants serie About a boy, en hängelpojke som jag fick av Babsan, några blommor, knappar och givetvis Fluid Chalk Dark Brown.
Sedan så har jag varit, eller är fortfarande, med i en julkortsswapp. Jag skickade två diamondfold kort, ett till Sayurii och ett till Knin. Här har jag använt MME´s Snowed In papper och diecut-dekorationer. Det översta kortet har jag embossat med silverembosspulver, blingat med Kaiser bling och JUL är You Do´s clearbokstäver. På det nedre kortet har jag satt några brads, en blomma och lite pearlfloss. God jul stämpeln kommer från Slöjddetaljer.

7 kommentarer:

  1. Vilka läckra kort! Jag gillade verkligen det som du gav Millan! :D

    SvaraRadera
  2. Vilka underbart fina kort!
    Gillar färgerna, blomman och knapparna på det första massor!

    SvaraRadera
  3. Vilka läckra kort och vilka fina färger på det övre kortet =)

    SvaraRadera
  4. Hej!
    Vi på StämpelBoden letar efter smultron att trä på vårt strå?
    Kanske kommer du och dina alster bli ett av dem?!
    Vill du veta mer om vår bloggjakt eller bara få lite inspiration?
    Då är du välkommen till vår blogg & glöm inte att lämna ett spår....
    http://stampelbodens.blogg.se
    Kramar från Bloggjägaren Anneli
    Tanken är att detta ska kännas lite nyare och mer spännande...
    Glöm inte att spara å maila mig länkar på bloggar med StämpelBoden alster! :D

    SvaraRadera
  5. så snygga diamantkort! kanonfina.

    SvaraRadera
  6. Diamondfold-kortet är jätteläckert!

    Du är förresten utmanad i min blogg!

    SvaraRadera
  7. Dina alster är som vanligt urfina!!

    SvaraRadera