söndag 29 mars 2009

Scrapjakt

Stellas har precis startat Scrapjakt 2009 inne på sitt forum. Det är sex deltävlingar med olika teman. Varje vecka startas en ny deltävling med ett tema. För den första utmaningen kommer man att ha 1½ vecka på er. Sedan kommer det att vara en vecka som gäller för de övriga delarna. Veckans tema är ämne/åsikt & sista dag för inlämning/uppladdning i galleriet är söndagen den 12 april klockan 23.59. Jag har en idé om vad jag ska hitta på.

Dessutom startar Stellas kittävling Sunny Days, med stopdatum sista augusti. Jag har varit med i ett par kittävlingar och jag har varit mycket nöjd med innehållet i kitten och tävlingarna. Jag tror att jag ska hänga med den här rundan.

1 kommentar:

  1. Kittävlingen låter ju intressant, det andra hinner jag inte vara med på. Men just kittävlingen är en annan sak.

    Och grattiset är en stämpel! Jag ser fram emot att se dina inköp efter mässan med. :P Du har ju god smak!

    SvaraRadera