lördag 19 september 2009

Basic Grey 6*6

Häromveckan köpte jag några 6*6 tum stora Basic Grey Lime Rickeypapper och på pysselträffen idag med PiteScrappers så gjorde jag två layouter med några av papprena. Mitt mål med dessa papper var att jag inte skulle skära i dem, utan använda dem som de var. Ett av papprena delade jag dock, för att kunna stansa ut några stjärnor.
Den första LO:n som jag gjorde idag är Rynka näsan, ett bidrag till Hobbyhusets septemberskissutmaning. Bokstäver: Bokstavsstickers, QK Bouquet & Chemistry Dekorationer: Bazzill Just the edge, BG brads & knappar, Prima blommor, Pearl maker Övrigt: Kantstans
Och den andra LO:n är ett bidrag till Scrappiz Quickutzutmaning. Det är kanske inte så mycket QK-produkter, men mer än vad jag brukar ha med på en LO i vanliga fall. Bokstäver: QK Aquarius Dekorationer: Bazzill Just the edge, QK Nesting stars, BG knapp Övrigt: Kantstans

2 kommentarer: