torsdag 31 december 2009

Ett sista julkort för i år

Jag nappade på en utmaning på bloggen Kutzingar, att skapa ett julkort med enbart utstansat som dekorationer. Så jag dammade alltså av mina QuicKutz-dies och stansade en julkula från Jollysettet, några julstjärnor, ljus och en spetskant. God är alfabetet Holiday och jul är alfabetet Jolly. Eftersom att jag hade kvar en hel del Inkido-julpapper från Pysslotekvinsten så passade jag på att stansa i mönstrade papper istället för i enfärgade, vilket gav figurerna en annan dimension. Utöver allt utstansat så har jag använt fluid chalk, stickles, pearlmaker och crackle accent. Resultatet blev toppenbra, det finaste julkortet i år måste jag nog säga. Roligt nog så gillade Jenn på Kutzingar det också, så jag vann, ett QKalfabet! Yey!

3 kommentarer:

  1. Vilka fina grejor här var!!! TAck för titten hos mig!
    God fortsättning

    SvaraRadera
  2. hejsanhejsan
    Nu lägger jag din vinst på lådan i helgen. Ursäkta att det tagit sådan tid. Min dotter har varit sjuk och hostat varje natt i en vecka så jag är både trött och förvirrad. Mycket nöjje.
    /jenn

    SvaraRadera