måndag 3 maj 2010

Favoritfärg: Orange

Den värsta scrapblocken har nog släppt och det är skönt. De två nedersta layouterna fick jag kämpa mig igenom. Den översta, mitt bidrag till Magdas majutmaning med tema brads, gick faktiskt riktigt bra att göra, och det var dessutom mycket roligt. Det underlättade säkert att jag skapade den i mina favoritscrapfärg: orange. Tyvärr missade jag att jag skulle göra en dubbellayout, men det blir kanske det såsmåningom. :)
Papper: Två olika ur serien Sam från Dream Street Övrigt: Orange Hydrangea från Prima, Distressdyna Rusty Hinge
Papper: Bella Blvd Bokstäver: QK Supermarket och Chemistry Övrigt: Blingblomma gjord efter en Bazzillmall, Distressdyna Fired Brick
Papper & stickers: Jillibean Soup Bokstäver: QK Heidi Swapp handwriting & Strawberry

1 kommentar:

  1. Åh, så läckra bidrag du har gjort! Vinner inte du på någon av de här så är det deras förlust!

    Lycka till! Ska hålla tummarna!

    kram//Anna

    SvaraRadera