söndag 23 maj 2010

Februarifoton

Magdas bjöd på en läcker tisdagsskiss i forumet och den följde jag rätt väl. Tanken var att jag skulle scrappa ett kvadratiskt julfoto, men det blev ett rätt stort foto på Viola istället. Fotot togs i februari, vid samma tillfälle som fotot på layouten nedan.
Papper: Flutter Butter från BoBunny Bokstäver: Thickers från AC, minialfa från Kaiser Övrigt: Bazzill Just the edge och pebbles från Prima.

Med LYHK:s majkit gjorde jag denna layout. Pappret är i stort sett färdigdekorerat och det brukar vara lite klurigt för mig att scrappa sådana papper, så jag brukar undvika att köpa liknande papper. Just det här pappret har en snygg och kanske lite mer lättscrappad baksida.
Papper: Shabby Green Door Bokstäver: Fancy Pants Övrigt: Blommor från SassaFras Lass

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar