lördag 1 maj 2010

Scrapväskor

På scrapbordet står en Biltemaverktygsväska (119 kr) där jag förvarar pennor, verktyg mm. Den plockar jag lätt med mig till träffar, men den börjar bli lite liten och det har hänt mer än en gång att jag hällt ut innehållet på väg till & från scrapträffar.
Jag har två Scrapbookingväskor (199 kr) från Panduro, där förvarar jag färdiga scrap- och kortkit med foton, papper, dekorationer mm. De är mycket enkla att ta med.
Mina månadsscrapkit från LYHK vill jag gärna förvara ihop och de måste rymmas någonstans, så jag har beställt en förvaringsväska (199 kr) från Panduro. Den borde också vara bra och enkel att ta med till träffar.
Men, jag behöver en större väska, med dragkedja, som rymmer pennor, verktyg och andra nödvändigheter som Biltematejpen, dymon, häftapparaten och kanske Revan och några alfabet om jag inte vill dra med mig min "dramaten" från CO. Jag har kikat runt på olika fina scrapväskor, men jag har faktiskt fastnat för dessa två Biltemaverktygsväskor. Den första är 490*265*340 mm (119 kr), den andra är 400*225*315 mm (159 kr). Vilken det blir, det får jag se när jag klämt på dem.
Uppdaterar: Jag vill nog ha den andra väskan, lite stadigare och lite mindre.

Bild 1, 4 & 5 lånade från Biltema.se, bild 2 & 3 lånade från Pandurohobby.se

1 kommentar:

  1. Oooh! Den we like! JAg som scrapträffar sällan vill inte lägga ner en förmögenhet på väska, liksom.

    SvaraRadera