måndag 26 mars 2012

LYHK

Varje månad får jag hem härliga och inspirerade paket från LYHK. Marie erbjuder även addon-kit, som jag aldrig kan motstå. Eftersom att jag gillar mina kitt så mycket, så gör jag gärna lite reklam för dem. Here we go:

Ta chansen att på nytt prova kit från Little Yellow House Kits. Eftersom vi har ett begränsat antal kit/månad är kiten unika. Du får valuta för pengarna då värdet i kiten är ofta högre än vad du betalar. Du får roliga detaljer och udda dekorationer. Kiten är väl sammansatt och matchade, men har alltid en liten "twist". Det klart du ska prova!


För att spara porto kan även kiten hämtas i UMEÅ. Boka dig för en prenumeration med start i april och få en gåva på köpet. Dessutom bjuder vi på ½ priset på frakten! Erbjudandet gäller tom 15 april. Maila oss för detaljer på littleyellowhousekits@hotmail.com

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar