måndag 25 februari 2013

Modiga

Två modiga killar på bio alldeles själva för första gången!

Den här layouten har jag gjort till Cocoa Daisys utmaning; använd minst fem olika mönstrade papper. Det mesta av materialet kommer från Cocoa Daisys februarikit bland annat den läckra stjärnstämpeln. Chevron- och pilstencilen står jag själv för.

Är det någon som är sugen på att vinna min egendesignage chevron- och pilstencil i A4format? Lämna en liten kommentar här senast på söndag den 3 mars klockan 23.59.





7 kommentarer:

  1. Jaaaaag!! :D
    Ruskigt läcker LO du gjort. Älskar färgerna!!

    SvaraRadera
  2. Häftig layout och oj vilken läcker stämpel!
    Och jaaaa, jag vill också! :)

    SvaraRadera
  3. Klart man vill få chansen att vinna! Tösen var själv på sitt första ensamma biobesök i helgen! Stora börjar de bli!

    SvaraRadera
  4. Så klart jag vill vinna, dom är supersnygga!
    Håller tummarna! =)
    Kram ztina

    SvaraRadera
  5. Finfina -hoppas på tur =)
    Urfin Lo!! Första biobesöket är stort! -Hos mej har äldsta ungen skrivit kontrakt idag o flyttar i april...också stort =) (o både roligt o ledsamt om du frågar mej... )

    Kram Monica

    SvaraRadera