onsdag 1 januari 2014

Tio i topp 2013

Sjätte året i rad med tio i topp! Men innan du får se mina favoritalster, ska du få ta del av mitt scrapår 2013.
.
Under 2013 har jag scrappat en hel del och jag har provat på många nya saker. I början av året följde jag Creative Jump Start och efter det har jag vågat mig på lite med alster med Mixed Media, jag har gjort canvastavlor, ATC och ett uppslag project life. Dessutom så har jag fått hålla mitt alldeles egendesignade papper i handen, utgivet av En liten butik. Det var roligt!

Många av mina layouter, vilket jag föredrar att göra, har arbetade bakgrunder med miststänk, stämpeltryck och stencilmönster. Enamel dots, flair buttons, chevronmönster, pilar och stjärnor är ofta förekommande och diecuts av olika slag, gärna i plast, dyker upp oftare och oftare. I början av året hade jag nästan inga wood veneers, men nu har mitt wood veneerförråd ökat betydligt. Jag har även köpt fler Dylusionsmister och även några Distress Paints. En färg som tilltalat mig mer och mer under året är trendfärgen guld.

Jag har under året fortsatt mina uppdrag hos En liten butik i Mörrum och Allt om Scrap. I början av året gästade jag inspirationsbloggen Scrappa Loss och under hösten kom jag med i Scrap-Ateljéns team för ett år framöver. Jag valde att säga upp mitt kit från Cocoa Daisy i oktober, men jag var tillbaka som prenumerant i november. Det gick inte så bra att vara utan det.

Nu ser jag fram emot ett spännande 2014!









 

2 kommentarer:

  1. Hallonpajs-LOn är min favorit, älskar det klarröda och knallgröna ihop.

    SvaraRadera
  2. Coolt med egendesignat papper!!! Layouten med Halloweenpumpan är min favorit ♥

    SvaraRadera