söndag 11 oktober 2015

Daisy

I början av september åkte jag på ett virus som däckade mig i närmare tre veckor och ledde till sjukhusvistelse. Orken har varit lite sisådär efter det och nu när jag börjar känna mig återställd, så kom den obligatoriska skolstartsförkylningen. Nåja, lite har jag scrappat och förra helgen deltog jag i Northernlight scrappers stora scrapträff. Det blev inte alls så många timmar, men trevligt var det. Jag höll i en mixed media workshop och mina workshop-alster har jag redan visat upp i En liten butiks blogg

Efter mitt Stocksholmsbesök i april nämnde jag för maken att jag hittat en parfym som jag verkligen gillade. Inför min födelsedag i maj engagerades hela personalen på Parelle i Piteå för att lista ut vilken parfym det var, och de lyckades med ledtrådarna "den är ny" och "märket är något namn". Bra jobbat Parelle!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar