söndag 1 januari 2017

Tio i topp 2016

Tio i topp - nionde året i rad. :)
Under 2016 har jag gjort många layouter och ännu fler kort. Jag har fortsatt mina uppdrag för Gummiapan, En liten butik och Scrap-Ateljén. Under året har jag fastnat för vissa saker, serien Life in Color från Simple Stories, embossing med pulver, distressrutekort med perfect pearls och ibland även i kombination med embossingfoldrar. Gummiapan har släppt ett gäng fina dies (förutom alla fina stämplar) och jag har stansat en hel del plus att jag köpt mig en Big Shot för att kunna använda alla dies jag köpt på mig. Jag har även köpt en Precision Press för att ta stämplingen till en ny nivå, den rekommenderas varmt! Under året har jag haft ett par olika demosar och en work shop i samband med NLS träffar.

Topp tio, layouter:












Topp tre, övriga projekt:


 Topp tio, kort:









1 kommentar:

  1. Wow!!! Vilken kavalkad!!! Så mycket läckert är det här!!! Kram Anna

    SvaraRadera