torsdag 22 januari 2009

En pin eller två


Idag vågade jag mig på att använda ett par pins. Det blev fint. Tack Lene för peppningen och tack Linda för pinsen & de många metrarna organzaband. Pinsen hamnade mitt på en blomma tillsammans med pärlfloss, organzaband och lite stickles. Kortstommen är ett Heidi Swapp-papper från Travel collection. I övrigt har jag använt Autumn Leaves Big swirls clearstamps stämplade med bronsfärgad Versa Colordyna, svarta Kaiserbling, fluid chalk charcoal och QK Chemistry samt Cosmopolitan. Jag hoppas att pappa blir nöjd med det beställda kortet.

5 kommentarer:

  1. Det tror jag säkert att han blir!!
    Kortet blev riktigt fint och ett bra sätt att använda pins på ju!

    SvaraRadera
  2. Jättesnyggt kort!

    SvaraRadera
  3. Jag blev visst anonym..

    SvaraRadera
  4. Så fina detaljer du har på ditt kort! Gillar det massor!

    SvaraRadera
  5. Vad fint du har gjort med blomman!!! Supersnyggt!!

    SvaraRadera