lördag 7 mars 2009

Dokumentation

Huvudobjektet på mina layouter är inte sällan mina barn, mest för att det är de som fastnar på bild. Men här kommer en inredningslayout, med en klassisk före & efter fotografering. Före-bilderna matchade dock inte den övriga färgskalan - jag lovar, det var inte harmoniska färger, så de bilderna gömde jag i en liten folder, om man vill kika på dem. Papprena är Maja Design Skogspromenad, texten är dymo tryckt på cardstockremsa a´la Sayurii, QK Jolly, Storybook och Pheobe. Journalingrutan är en clearstamp från Prima stämplad på ett mönstrat papper. Den andra layouten är ett layoutswappbidrag till Snurklan med Crate Paper Lemongrass och den sista är omfotograferade lillkusin Malte.




5 kommentarer:

  1. Härliga alster.
    Jag tog lite förebilder idag i dotterns rum.Detta att göra Lo om före och efter är jättekul.

    Liten gosing på bilden.

    SvaraRadera
  2. Du är verkligen duktig!!

    SvaraRadera
  3. Härliga LO:S med före och efter- bilder. Smart att dölja fotot som inte "passade" in. KRam

    SvaraRadera
  4. Före och efter LOn är jättefin! Så fina färger och detaljer är det på den!

    SvaraRadera