torsdag 5 mars 2009

Fokus på detaljer

Jag kan tyvärr inte bjuda på mer än lite smådetaljer från en layout, av olika anledningar. En layout som jag inte visar är till Brunkullans utmaning, skapa med Glädje. Mitt S*E*I-poppiga bidrag ligger i deras forum, så kika gärna in där. Den andra layouten, lillkusin Malte, blev inte så bra på fotot, jag fick välja mellan blixtblänk eller suddigt.. Jag valde faktiskt inget av dem alls, bild på den layouten kommer eventuellt upp senare.

Jag lyckades dock fota några detaljer från layouten lillkusin Malte, så jag visar upp dem. Jag har använt mig av min sista stora, vackra brad från Creative Café som är fäst på en blomma av vit tyll. I braden har jag fäst pearlfloss som slingrar sig över layouten. Riktigt snyggt måste jag säga. I övrigt så har jag använt mig av ljusblå Kaiserbling, stickles i en ram runt fotot och även stickles på bokstäver & siffror tillsammans med 3Dlack. Papprena är Maja Design Skogspromenad och cardstocken är Craft från Bazzill. Bokstäverna är Strawberry och Chemistry från QK.



2 kommentarer:

  1. oh spännande :D hihi nu har Anna på Pyssloteket sett din ena LO :) hihi

    SvaraRadera
  2. Det ser lovande ut... Kram

    SvaraRadera