fredag 20 februari 2009

En scrappig present

Ullis, Lina, Gunilla, Fia, Linda och jag scrappade varsin layout med webbisfotot på lilla Livia, som föddes nyårsaftonskvällen. I torsdags överlämnade jag och Ullis albumet med layouterna och en liten "pytteliten"body till Anna K, som blev mäkta rörd när hon upptäckte att det fanns layouter i albumet. Anna gissade rätt på nästan alla layouter bara genom att se på dem och inte veta några namn alls, förutom mig och Ullis då. Bra gjort! Min layout är inte fotad annat än när Anna kikade i albumet, men layouten Lilla Livia är gjord med fina Maja Design Höstpromenadpapper.

4 kommentarer:

  1. Vilken fin present att ge bort tillsammans!!

    SvaraRadera
  2. Vilken fantastisk present ni gjorde, det måste hon ha älskat!
    Kram Dollan

    SvaraRadera
  3. Ja, det är verkligen en fantastisk present. Jag är och kikar i albumet titt som tätt.

    Tusen tack igen :-)

    SvaraRadera
  4. Vad kul att ge bort en sådan fin och personlig present! Det var verkligen en bra idé! :)

    SvaraRadera